חדשות החברה

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3854203,00.html

חברת "פי.סי. פיקסר" עיינה בכתבה ומרגישה צורך להגיב עליה.

חברת "פי. סי פיקסר" מתעסקת במתן שירות, טיפול ותיקוני מחשב. החברה קיימת כבר מעל ל-5 שנים בשוק ומספקת שירותים לאזור חיפה וקריות, מרכז (תל אביב וסביבה), ירושלים ומודיעין.

לקוחות החברה הם: לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדות חינוך ומפעלי תעשייה.

רוב הלקוחות הם לקוחות קבועים. משנה לשנה מתרחב מעגל הלקוחות בזכות הלקוחות המרוצים, אשר נהנים מאמינות, מקצועיות, ויעילות.

נציגי חברת "פי. סי. פיקסר" הם טכנאים ותיקים, מנוסים, בעלי הסמכה ורצינים. הנציג ידע להסביר לכם מהי מהות כל תקלה, לפתור אותה במהירות, ולהמליץ על רכיבים חדשים רק כשצריך ובמחירים מועדפים. הטכנאים מכירים את תחלואי מערכת ורכיבים ישנים באותה מידה שמכירים את הבעיות החדשות – ולכן מתאימים במיוחד מחשבים שעברו סדרת שדרוגים ארוכה.

אנו שמחים להודיע שלקוחות  חברה "פי. סי פיקסר" מקבלים שירות ברמה גבוהה לפי מדדי איכות של אתר Ynet

בעת איתור תקלה שלא ניתנת לתיקון בבית הלקוח, המחשב מועבר למעבדת מחשבים של חברת פי.סי. פיקסר". במעבדה המחשב עובר סדרה מסויימת של בדיקות חומרה. הבדיקות הן מהמתקדמות בתחום המחשוב, והכלים הם כלים שניתנים ע"י יצרני החומרה. לדוגמה, בדיקת זיכרון, בדיקת דיסק קשיח. אנחנו לא ניתן רשימה מלאה של הבדיקות, כדי שמתחרים לא יעתיקו אותה.

אנחנו מקפידים שכל המידע שנמצא בדיסק קשיח לא יפגע ולא ימחק בזמן הבדיקה וטיפול במחשב.

יש לנו התייחסות מיוחדת להתאמת המחשב לאקלים ישראלי. אנחנו יודעים להתאים טמפרטורת מחשב לטמפרטורה תקינה. בנוסף, אנחנו יודעים להתגבר על הרעש, מומחים לבנות מחשב שקט.

רוב טכנאי מחשבים לא יכולים לתת שרות הנכון למחשבים ניידים. שרות לנייד ניתנת אך ורק  במעבדת הייצרן. לקוחותVIP (בעלי ניידים), יודעים שאנחנו לא מטפלים במחשבים ניידים, אך אנחנו אחראים להיות מגשרים בין בעל הנייד לבין נעבדת הייצרן.

באילו נושאים פונים לטכנאי?

•1.      בעיות תפקוד בסיסי." המחשב לא נדלק או לא לא עולה, מאוורר המחשב מרעיש מאוד, העכבר לא מגיב, המחשב עולה – אבל בלהבות".

•2.      נושאי חומרה ספציפית. "חיבור המחשב לרשת ביתית, התקנת רכיב חומרה חדש שקניתם, כמו כרטיס מסך, רכיב זיכרון או מעבד". בנושא של בעיות חומרה ספציפית, אנחנו ממליצים לבנות מחשב על בסיס של יצרני לוחות כמו Intel, יצרני דיסקים קשיחים כמו WD, יצרני זיכרון Kingston וכו'. (כל השמות של יצרנים לצורך הדוגמה וללא עדיפות מסוימת).

•3.      בעיות תוכנה. "מערכת ההפעלה פולטת התראות משונות או לא מפעילה יישומים מותקנים." לגבי בעיות של מע' הפעלה. החברה שלנו היא Microsoft partner . החברה רשאית לפנות לתמיכה טכנית של חברה Microsoft. במקרים מסובכים, אנחנו פותרים את הבעיות על חשבוננו  בשיתוף עם החברה Microsoft. אנחנו לא מזדרזים לפרמט מערכת הפעלה.

•4.      אבטחה. "המחשב שלכם מציג התראות חדירה למחשב, או מתנהג בצורה חריגה שיכולה להעיד על פגיעה. " אנחנו שומרים על מערכות הפעלה מעודכנות (updates,service pack).

•5.      הדרכה. אנחנו יודעים להפנות לגורם מקצועי (מורה או מדריך) למטרת הדרכה.